Tuesday, November 2, 2010

geram , segan , n kelakar .

Assalamualaikum kepada semua yg membaca blogger ni .
w00haa .. arinir , ari last exam ! MERDEKA sudah . hehe . dan , arini jugak , bnyak benda yg berlaku . firstly , aku bengang gila gn si udin ni ! susahnya duduk sebelah dye . gedik betul . bila aku pandang arah dye jer , dye kater :
             
                       " woi ! kaw azal acik pandang aku ? aku tawula aku hensem . haha "
   "ek elleh ! sejak bila plak aku pandang kaw ? x der mase aku nk pandag kaw , perasan jer lebih kaw niey ! "  

    
entah aper2 ntah udin tu . pastu dye kenakn aku . dye kater mcm ni , :
                                                         "wei,wei,wei,wei !"                               "Aper kaw nak ? kaw boleh senyap x ? memekak jerk ! "        " aku bukan panggil kaw . aku panggil khalilah .(senyum).panggil khalilah kejap weih ! "



dan , aku dengan bendulnya , aku pun panggil la si khaliah . bila khalilah pusing kt arah udin , udin wat,wat tidor lak ! haiiahh !! geram betul aku . tapi kadag2 tu  kelakar jugak gn cara si udin tu . haha .. secondly , yg pasal aku segan tu , aku x nak cerita la kt sini . sungguh memalukan . grr .. haha ..
dan , akhir sekali , time aku lik umah , pas solat maghrib , aku bagi surat Festival kt UKM tu kt ayah aku . then ayah aku pun isi la .. lepas tu , kitorg dinner gn fmly kejap , then , aku terus terlupa pasal surat tu .

lepas aku makan , aku  baru teringatkan surat tu . aku pun tnyer ayah aku pasal surat tu . ayah aku pun x tawu .. arrghh ! aku pun mula la menggelabah . aku pun merengek mcm budk kecik .. haha .. x jumpa jugak ! hurmm ..  sedih , geram , semuanya ada . tapi x apa lah , kalaw betul surat tu hilang , aku leh pinjam surat jiran aku . dye un gi jugak . t aku ley fotostat . hehe .. ni la gunanyer kawan . nasib baik dye bagi .. huhu ..
inilah kisah untuk harini .. mata pun da layu , have to sleep now !!

Assalamualaikum~
Posted by izzati aqilah .

No comments:

Post a Comment