Thursday, November 4, 2010

KEJAM !!!

Assalamualaikum~

guys , aper yg korunk rase same mcm aku rase . aku yakin , korunk mesti pernah putus cinta kn ? haa.. mcm tu la perasaan aku skunk ni . tapi aku x der la menangis sebab lelaki . membazir jerk ! sebenarnya aku lagi suka kalau aku putus gn dye dan hidup single , kalau single hingga ke tua pun x aper ! aku lagi suka ! :D .. aku putus gn dye sbb dye terlalu jeles gn aku . jeles sbb aku ramai kawan laki n dye x bagi aku kawan gn lelaki ! bongok tul ! dye saper nk kongkong aku . memagla dye tu pakwe aku , tapi x payah la nk kongkong anak orang . agak-agak la .. mak ayah aku pun x kongkong aku kawan gn sesaper inikan pula dye ! tapi mula2 tu aku sabar agi gn dye . relax . be cool . then , dye mintak putus ! YES ! inilah yg aku tunggu2 kn . dan , aku pun setuju . dari perangai dye , aku memag yakin yg dye x sayang kn aku lagi . aku pun x heran lah ! prinsip aku "bercinta pada yg sudi sahaja" . kalau kaw nakkan aku , kaw jangan nk mengatur-atur hidup aku ! aku x suka ! huh ! memangla hati ini sakit bila ditinggalkan , tapi entahlaa , aku langsung x merasai kehilangannya ., malah aku lebih suka ! mungkin aku kejam sbb x dengar kata2 dye tapi , aku x der la pulak halang dye kawan gn pompan lain . setiap kali aku tanyer dye "masih sayangkn zati ker ?" dye mulalah tukar topic . aku jadi ragu2 dengan cinta dye . tapi perasaan tu aku tolak ke tepi , aku xnk berburuk sangka terhadap dye dan akhirnya , kitorunk pun putus ..
perasaan sedih tu , buat masa skunk ni memag aku x rase apa2 . suka,gembira atau sedih aku pun x tawu . tapi aku x kisahlah ! aku pun xder rupa paras yg lelaki inginkan jadi aku x kisah . aku terlwebih sedar saper aku . uhuu . :D .aku lebih suka berkawan daripada bercintan-cintun . menyeksakan diri jerk .
CINTA itu umpama duri yg sangat tajam . kalau menginginkannya , kena bersiap sedia untuk mennempuhnya . ;)
 
smpai sini jerla kisah aku tuk arini .

Assalamualaikum~
POSTED BY IZZATI AQILAH ~

No comments:

Post a Comment