Sunday, October 31, 2010

bIRthday PArty !

Assalamualaikum kpada semua yg sedang mmbaca blog ni .
Arini besday aunty aku , sambut kat saujana impian , golf resort . best gila ! tapi , malangnyer nasib aku , sampai2 jer , terus kena sambar gn budak2 kecik . hehe . tapi x perla . aderla jugak geng . pas abis makan2 ., ader karaoke pulak . aku x sangka gila , pak uda aku karaoke . hehe .. pastu giliran abag aku yg first lak nyanyi lagu pelangi petang . sampai part corus , abag aku menangis . aku x sanggup nk tegok , then aku pun layan jer la budak2 kecik tu .. lepas abis jer lagu tu , abg aku terus peluk mak aku . air mata yg nk menitis ni , ku tahan . aku lihat dar
i jauh . :) . mak uda aku pun usap badan abag aku bagaikan anak kecil .. huhuhu ..
smpai sini dululah . kemalasan melanda diri ini lol !! hehe ..


                                                  inilah aku bersama budak2 kecil ! heee~~





posted by izzati aqilah .

No comments:

Post a Comment