Saturday, November 6, 2010

About Us~

 Assalamualaikum kepada semua yg sudi membaca blog kami berdua~

untuk pengetahuan korunk semua , ini blogger aku (izzati aqilah) n Nur Khalilah . kitorunk berdua share blogger . kat bawah ni ada bioz kitorunk . :)







Nama aku , Nur Khalilah Binti Khalil . Tapi ada sesetengah org paggil ak ella n khalilah . ak lahir tahun 1996 . masih skolah . ak anak bongsu daripada 3 orang adik beradik . aku niey dikira agak manja jugak la . hehe . kalau masa lapang , aku suka baca novel n chatting . makanan kegemaran n minuman kegemaran aku ialah semuanye yg halal . aku still single . aku niey seorg yg berfikiran terbuka . kalau ada perkara yg korunk x puas aty gn aku , korunk cakap jerk terus terang , aku x kisah . :) sampai sini ajerlah kisah aku . kalau korunk nk mengenali aku lebih dalam agi , add la aku kt fB . :) photo kt atas tu photo aku gn izzati , aku yg tudung putih .



wooohaaa..korunk dah pun mengenali khalilah . skunk ni aku nk kenalkn diri aku pula . nama aku Izzati Aqilah binti Noorhisam. kadang-kadang orang panggil aku zati o qilah jerk . umur aku pun same gn khalilah . lahir tahun 1996 . hurm .., aku pun masih single juga . time masa lapang aku suka bace smua jenis buku n chatting. aku suka hang out gn kawan-kawan . haha .  paling lama aku hang out gn kengkawan, 8jam setengah . huhu .. tu la paling lame . perangai aku , err., agak cengeng , mugkin gedik bagi sesetegah org , agak manja , xsuka mara2 , suka senyum n ketawa . makanan n minuman kegemaran aku , is , laksa yg dimasak oley mak aku n semua masakn yg dimasak oley mak aku . hehe . aku anak ke4 daripada 6 adik beradik . hurm , smpai sini jugakla pasal aku . law nk tawu lebih lanjut , same gak , addla aku kt fB . :) gambar aku kt atas tu yg pakai tudung biru tu . hee.. smile always ya guys !!

Assalamualaikum~


POSTED BY KHALILAH N ZATI .

No comments:

Post a Comment