Tuesday, November 16, 2010

baca jerlah !

Assalamualaikum buat semua rakan-rakan yg bace blogger niey .
Firstly, aku ucapkan selamat hari raya aidiladha buat korunk semua . makan daging banyak-banyak yer . hee . aku kecewalahh sebab tak dapat tengok lembu tadi . selama ni , aku tak pernah pun miss acara korban ni . haiishh . ni semua sebab aku tidur lewat semalam . hurm . salah aku jugak . huhu . Lama dah aku tak tulis blogger ni . semuanya sebab busy n malas . hehe . syukur alhamdulillah , ujian akhir tahun ni result aku tak ada yang gagal . tapi, peratus aku masih sedikit . :( . tapi tak apalah . gagal tak semestinya selama-lamanya kan ? hurm . tahun depan ada lagi . :') .
Sedih , gembira , sakit , kecewa , semuanya ada ketika ini . sakit kerna disakiti . gembira bersama famly . sedih kerna dihindari . kecewa kerna ditinggalkan . huh . korunk faham-fahamla sendiri ya . kalau korunk tak faham jugak , buat-buatla faham ya . huhu . tapi , aku selalu mengingatkan diri aku , sesuatu yang terjadi , pasti ada hikmahnya . ;') . gembira bukan selama-lamanya kan ? huhu . setiap sesuatu yang berlaku , membuat kan aku lebih berhati-hati untuk mengenali seseorang . aku tak tahu nak cerita kat saper , jadi aku luahkanlah segala-galanya dalam blogger niey . huhu . tapi , walau apap pun yang terjadi , aku tetap tersenyum . biarlah hati ini sahaja yang tahu . kesakitan ini amat perit rasanya ! bagaikan dihiris dengan sembilu ! ergghh . tetapi , aku tetap akan tersenyum . :)Sampai sini dululah cerita aku tuk ari ni . tak der mo0d laa .. hehe .. Bye


Assalamualaikum .

POSTED BY IZZATI AQILAH.

No comments:

Post a Comment